Support
SkanCode er autoriseret service partner for CipherLAB, Newland og TSC. Samtidig har vi et godt kendskab til flere af de andre producenter på markedet.
Vores serviceafdeling foretager reparationer og vedligeholdelse af etiketprintere, stregkodescannere og håndterminaler. De fysiske reparationer kan foregå på vores eget værksted eller on-site alt efter jeres behov.
Hos SkanCode har vi mere end 25 års erfaring og I er altid velkommen til at kontakte os, hvis I har brug hjælp.
Som standard får vores kunder 12 måneders gratis support på alle hardware produkter købt hos os. Den gratis support omfatter hjælp til basale elementer som interface og mest benyttede funktioner. Har man behov for hjælp til mere avanceret opsætning, programmering eller oplæring afregnes dette på timebasis med DKK 1.250,- / time.
Organisationer, som har løbende behov kan med fordel vælge et af vores support-abonnementer – læs mere herunder.
NB: Supportabonnement tegnes pr. kunde og er ikke begrænset til et specifikt produkt.
- Abonnement inkl. “10-turs” klippekort
- Support via telefon, e-mail eller on-site
- 1 klip = 15 minutter
- Dine konfigurationer gemmes hos SkanCode
- Fjernstyring/fjernsupport
- Følg forbrugte klip på web-portal
- Telefon åben hverdage 8:30-16:30
- Svar indenfor 24 timer (Man-Fre)
- Abonnement inkl. “20-turs” klippekort
- Support via telefon, e-mail eller on-site
- 1 klip = 15 minutter
- 24/7/365 online adgang til konfigurationer gemt hos SkanCode
- Fjernstyring/fjernsupport
- Følg forbrugte klip på web-portal
- Telefon åben hverdage 8:30-16:30
- Svar ASAP (Man-Fre)