Hvad tilbyder SkanCode
Supportaftaler
SkanCode gør det nemt at slippe bekymringerne med en supportaftale. Vælg mellem LITE, PRO og PREMIUM – tre løsninger med hver deres fordele, skræddersyet til dine behov.
Læs mere herReparation
SkanCode gør det nemt at få repareret dit udstyr hurtigt og effektivt. Vi tilbyder kvalitetsløsninger, der sikrer, at dit udstyr er klar til brug igen hurtigst muligt.
Læs mere herAnden hjælp
SkanCode gør det nemt at få den ekstra support, du har brug for. Vi tilbyder en bred vifte af løsninger, der sikrer, at dine behov bliver dækket effektivt og altid med fokus på kvalitet.
Læs mere herSupportaftaler
Få tryghed og smidig support til en god pris
Find den rette supportløsning til din virksomhed
Vi er mere end en leverandør – vi er din samarbejdspartner. Hos SkanCode tror vi på, at de bedste løsninger skabes i dialog, hvor vi kombinerer vores ekspertviden med en dyb forståelse for din virksomheds behov. Gennem indlevelse, faglighed og tæt samarbejde hjælper vi dig med at skabe effektivitet i hverdagen og sikre tryghed i dine arbejdsprocesser.
Vores fleksible supportaftaler matcher forskellige behov og budgetter – fra grundlæggende sikkerhed til omfattende support. Med vores aftaler kan du være sikker på, at dine systemer kører problemfrit, og at du altid har adgang til hjælp, når du har brug for det.
Alle pakker inkluderer opbevaring af dine programmer, konfigurationer og dokumentation, så viden om dine løsninger bliver bevaret både nu og i fremtiden. Derudover adskiller pakkerne sig ved niveauet af inkluderet support. I PRO og PREMIUM får du adgang til supporttimer som en del af aftalen – struktureret som fleksible klip, der kan bruges til netop det, du har behov for. Med LITE betaler du kun for den support, du bruger, til en reduceret timepris.
Denne fleksibilitet gør det nemt for dig at finde den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov. Se detaljerne i vores sammenligningstabel nedenfor, og vælg den rette pakke til dig.
Lite
Ideel til virksomheder vi hjælper med små apps og specialtilretninger med begrænset behov for support.
Kildekode og opsætninger opbevares trygt hos SkanCode, så support, ændringer og nye bestillinger kan foretages uden at starte forfra.
790 kr-/år
(66,- pr./mdr.)
Pro
Ideel til virksomheder vi hjælper med avancerede specialtilretninger, MDM, med lettere behov for support.
Opsætninger og konfigurations-dokumentation opbevares trygt hos SkanCode, så support, ændringer og nye bestillinger kan foretages uden at starte forfra.
3.715 kr-/år
(310,- pr./mdr.)
Premium
Ideel til virksomheder vi hjælper med komplette løsninger, fuld MDM kontrol og dem der benytter en bred vifte af vores produkter.
Kildekode og dokumentation opbevares trygt hos SkanCode, så support, ændringer og nye bestillinger kan foretages uden at starte forfra.
6.315 kr-/år
(526,- pr./mdr.)
Som standard får vores kunder 12 måneders gratis support på alle hardware produkter købt hos os. Den gratis support omfatter hjælp til basale elementer som interface og mest benyttede funktioner. Har man behov for hjælp til mere avanceret opsætning, programmering eller oplæring afregnes dette på timebasis med DKK 1.300,- / time.
Supportaftalerne tegnes pr. kunde og er ikke begrænset til et specifikt produkt.
Sammenlign vores supportaftaler
Få et hurtigt overblik over vores tre supportaftaler og deres indhold. Vi har gjort det nemt for jer at sammenligne funktioner og fordele, så I kan finde den løsning, der bedst matcher jeres virksomhed. Uanset om I har brug for grundlæggende support eller en fuld serviceaftale, har vi en pakke, der sikrer, at jeres systemer kører problemfrit.
LITE | PRO | PREMIUM | |
Support og prisstruktur | |||
Pris pr. år | 790 kr. | 3.715 kr. | 6.315 kr. |
Mulighed for ad-hoc support med rabat | |||
Inklusiv klippekort (1 klip = 15 min) | 2.5 timer | 5 timer | |
24/7/365 adgang til backup | |||
Fleksibilitet og overblik | |||
Følg forbrugte klip via webportal | |||
Sikkerhed og opbevaring | |||
Tryg opbevaring af konfigurationer og opsætninger | |||
Gemte programmer og apps til håndterminaler | |||
Kundespecifikke labeldesigns | |||
Dokumentation af kravspecifikationer |
Reparation
SkanCode er autoriseret service partner for Newland, Unitech og TSC. Samtidig har vi et godt kendskab til flere af de andre producenter på markedet.
Vores serviceafdeling foretager reparationer og vedligeholdelse af etiketprintere, stregkodescannere og håndterminaler. De fysiske reparationer kan foregå på vores eget værksted eller on-site alt efter jeres behov.
Vi anvender udelukkende originale reservedele og værktøjer af høj kvalitet, så du er sikret en langtidsholdbar løsning. Med vores fleksible tilgang og mangeårige erfaring kan vi hurtigt identificere og afhjælpe fejl, så dit udstyr kommer tilbage i drift med minimal nedetid.
Udfyld og vedlæg denne RMA Returformular ved service eller reklamation.
Yderligere support
Anden hjælp
Du er altid velkommen til at bede om vores hjælp, hvis du gerne vil gøre livet lidt lettere for dig selv. Support sker som oftest via telefon og e-mail, men vi kommer også gerne on-site og hjælper. Ikke alt er firkantet, men her nogle af de typiske typer af hjælp kunder køber hos os:
Klargøring af udstyr inden afsendelse
Vil du spare tid på klargøring og konfiguration af scannere kan vi klargøre udstyret inden vi afsender. For håndscannere kan det være kodning med de rigtige tastetryk og for håndterminaler kan det være klargøring af Android med apps, indstillinger og måske styring via MDM. Pris enhed vi skal klargøre afhænger af typen og spænder fra 150,- til 250,-
Ad-hoc support
Den mest basale support, hvor vi hurtigt guider dig i den rigtige retning, er gratis. Har du behov for, mere indgående support i forbindelse med fejlfinding, driverinstallation eller optimering, afregner vi for vores support pr. påbegyndte 30 minutter.
Labeldesign
Labeldesign spænder vidt. Det simple layout og den simple stregkode klarer de fleste selv, men er der behov for lidt mere avanceret og kompleks opbygning af etiket og printproces kan du vælge at tilkøbe vores hjælp. Erfaringen viser at disse opgaver varierer meget i omfang, så pris afstemmes på forhånd i hvert enkelt tilfælde.