skip to Main Content

Support

Problemer med en stregkodescanner, håndterminal eller labelprinter? Har I behov for at få hjælp i en fart?

SkanCode er autoriseret service partner for CipherLAB, Newland og TSC. Samtidig har vi et godt kendskab til flere af de andre producenter på markedet.

Vores serviceafdeling foretager reparationer og vedligeholdelse af etiketprintere, stregkodescannere og håndterminaler. De fysiske reparationer kan foregå på vores eget værksted eller on-site alt efter jeres behov.

 –Teamviewer fjernsupport til PC 
 –RMA Returformular

Hos SkanCode har vi mere end 25 års erfaring og I er altid velkommen til at kontakte os, hvis I har brug hjælp.

Som standard får vores kunder 12 måneders gratis support på alle hardware produkter købt hos os. Den gratis support omfatter hjælp til basale elementer som interface og mest benyttede funktioner. Har man behov for hjælp til mere avanceret opsætning, programmering eller oplæring afregnes dette på timebasis med DKK 1.250,- / time.

Organisationer, som har løbende behov kan med fordel vælge et af vores support-abonnementer – læs mere herunder.

NB: Supportabonnement tegnes pr. kunde og er ikke begrænset til et specifikt produkt.

Support Pro
285
-/måned * (3.420/år)
  • Abonnement inkl. “10-turs” klippekort
  • Support via telefon, e-mail eller on-site
  • 1 klip = 15 minutter
  • Dine konfigurationer gemmes hos SkanCode
  • Fjernstyring/fjernsupport via TeamViewer
  • Følg forbrugte klip på web-portal
  • Telefon åben hverdage 8:30-16:30
  • Svar indenfor 24 timer (Man-Fre)
Support Premium
495
-/måned* (5.940,-/år)
  • Abonnement inkl. “20-turs” klippekort
  • Support via telefon, e-mail eller on-site
  • 1 klip = 15 minutter
  • 24/7/365 online adgang til konfigurationer gemt hos SkanCode
  • Fjernstyring/fjernsupport via TeamViewer
  • Følg forbrugte klip på web-portal
  • Telefon åben hverdage 8:30-16:30
  • Svar ASAP (Man-Fre)
Close search

Kurv

Back To Top