NemLager
Selvstændigt system til lagerstyring
Er der brug for et enkelt overblik over din virksomheds varelager uden en masse fikumdik og ekstra integrationer? Så har vi dækket dig ind ved at skabe NemLager.
Med NemLager kan du ved et museklik tjekke, hvad du har på lager og se, hvor tingene befinder sig. Du kan også få information om, hvem der har haft fat i varerne sidst, og hvornår der er brug for genbestilling, så I ikke løber tør for varer (igen).
NemLager er et 100% webbaseret program, der indeholder de basale og brugervenlige funktioner, som er nødvendige for at få overblik over dit lager. Ikke mere. Ikke mindre. Det er overskueligt at bruge NemLager. Du behøver ikke installere noget, og vi vejleder jer i at bruge programmet før opstart. Alle medarbejdere kan let registrere deres aktiviteter på lageret både via scanner eller PC/bærbar. Så er lageret konstant opdateret og I slipper for at bøvle rundt med notesbøger eller Excel-ark.
Nemt.
Funktioner
Tilgang/afgang
Opdatér din lagerbeholdning løbende.
Tilgang/afgang
Når du bruger tilgang/afgang-funktionen, har du hele tiden styr på, hvad der kommer ind og ud af dit lager. Du kan både benytte en scanner eller indtaste det direkte på laptop/PC. Nemt.
Historik
Se tidligere posteringer på dine varer.
Historik
Med historikfunktionen kan du se alle tidligere posteringer og ændringer på dine varer. Du kan også se, hvilken bruger der har reguleret varen og hvornår. På den måde får du skabt et overblik. Nemt.
Genbestil
Få påmindelser, når der er brug for genbestilling.
Genbestil
Du kan hurtigt se, hvilke varer der skal genbestilles. Du angiver blot et minimumsantal for en given vare og hvor mange eksemplarer, du vil genbestille. Herefter dukker varen op på genbestillingslisten, hver gang beholdningen kommer under minimum. Nemt.
Regulering
Kontrollér og tilpas dit varelager.
Regulering
Der kan være forskellige grunde til, at det faktiske lager ikke stemmer overens med din lagerbeholdning. Med reguleringsfunktionen kan du løbende sikre, at dit varelager stemmer. Funktionen benyttes også ved optælling. Nemt.
Lagerværdi
Se den samlede lagerværdi.
Lagerværdi
Med lagerværdifunktionen har du hele tiden overblik over den samlede lagerværdi af jeres beholdning, så regnskabet stemmer. Det gør det også lidt lettere, når revisoren skal have lagerlisten til årsregnskabet. Nemt.
Support
Gratis support via e-mail eller telefon.
Support
Vi sidder klar til at besvare alle spørgsmål, du kunne sidde med, for at gøre NemLager endnu nemmere for dig. Nemt.
Nemt at komme i gang
Klar
Vi opretter brugere til jer og giver en introduktion. Programmet er webbaseret, så der er ikke behov for IT-installationer.
Parat
Vi hjælper med at importere jeres varekartotek, så I kommer hurtigt i gang.
Start
Herefter er i klar til at begynde at styre jeres lagerbeholdning. Vi står selvfølgelig til rådighed med support.
Pris
Lite
1 bruger
Ekstra brugere 49 kr. pr. md
Tilgang/afgang
Varetekst 1,2,3
Lagerliste
Varegrupper
Konto/sags styring
Print stregkoder
Scanner-app
Rapporter via historik
Basis
5 brugere
Ekstra brugere 49 kr. pr. md
Tilgang/afgang
Varetekst 1,2,3
Lagerliste
Varegrupper
Konto/sags styring
Print stregkoder
Scanner-app
Rapporter via historik
Placerings-styring
Genbestil
Pro
1o brugere
Ekstra brugere 49 kr. pr. md
Tilgang/afgang
Varetekst 1,2,3
Lagerliste
Varegrupper
Konto/sags styring
Print stregkoder
Scanner-app
Rapporter via historik
Placerings-styring
Genbestil
Batchnr. styring
Flere lokationer
Populære tilkøb
Newland MT67
249 ,- kr. pr. md.
- Leveres klar til brug med NemLager-app
- Allrisk forsikring
- Ny hardware hvert 3. år
Køb 4.990 ,- /stk.
Brother TD4420DN
179 ,- kr. pr. md.
- Leveres 2 ruller labels 51x25mm (max. 5.000 årligt).
Køb 2.990 ,- kr.
Gratis demo
Oftest stillede spørgsmål
Vi har ikke mærket vores lager op med stregkoder, hvad gør vi?
Hvis i ønsker at have lokation på hvor i ligger jeres varer, kan vi hjælpe med at printe labels til at mærke lageret op med. Det er også muligt at købe en printer og etiketter og selv stå for udskriften. Vi anbefaler dog at tage dialogen med os såfremt i ønsker at printe selv så der undgåes at lave fejl.
Indeholder NemLager et kunde og leverandørkartotek?
Nej – NemLager indeholder hverken kundekartotek eller leverandørkartotek. Såfremt man behøver det, vil der dog være mulighed for at vælge forskellige “Konto / Sagsnr.” ved afgang af varer så man kan se, hvilken “konto” ens varer er udskrevet til.
Behøves jeg at bruge en håndterminal for at benytte NemLager?
Nej – NemLager er et webbaseret program og du kan derfor tilgå det via en browser på din PC. Dette åbner muligheden for enten at taste manuelt ind i systemet eller benytte en håndscanner til at scanne din varer. Det kan være en fordel at bruge håndterminaler da det tillader at man er mere “mobil”.
Kan NemLager integrerer med vores økonomi system?
Vi har sørget for at holde NemLager så simpelt så muligt – vi integrerer derfor IKKE til økonomi systemer. Der er altid mulighed for manuelt at eksportere lister/søgninger af varer via CSV, Excel eller PDF fil. Står du med behovet om at integrerer til jeres nuværende system kan du læse mere om vores SkanCloud løsning eller kontakte os på 72 22 02 11.
Andre softwareløsninger fra SkanCode
NemRegistrering
Sporbarhed, dokumentation og kvalitetskontrol
NemRegistrering er for jer der har en opgave, hvor i “bare lige” skal lave nogle scanninger, som skal gemmes et sted. Det er en browserbaseret løsning kombineret med en dedikeret Android-app, der gør det nemt og effektivt at opsamle data mobilt og herefter, søge i, se og eksportere dine data. Du opretter selv dine tabeller og bestemmer selv hvilke kolonner og datatyper skal fremgå i tabellen. Systemet gør det let at foretage simple registreringer, der kan fungere som pålidelig dokumentation for sporbarhed og kvalitetskontrol.
Skræddersyet software
SkanCloud - kundetilpasset software løsninger til PC og Android
Kan I ikke finde et standard-program, der løser jeres behov? Så kan en skræddersyet softwareløsning være det helt rigtige for jer.
SkanCloud kan bruges som en selvstændig løsning eller tilpasses til at arbejde sammen med dine eksisterende systemer. Vi fokuserer på agil udvikling og brugercentreret design, hvilket muliggør skræddersyede løsninger gennem et intuitivt webinterface og/eller en Android-app. Vores mål er at imødekomme dine unikke behov og optimere din virksomheds processer.