NemRegistrering
Sporbarhed, dokumentation og kvalitetskontrol
NemRegistrering – enkel registrering af data
NemRegistrering er en komplet løsning, hvor du hurtigt kan komme i gang med simple registreringer af data. Det er en browserbaseret løsning kombineret med en dedikeret Android-app, der gør det nemt og effektivt at opsamle data mobilt og herefter søge i, se og eksportere dine data. Du opretter selv dine tabeller og bestemmer, hvilke kolonner og datatyper der skal fremgå i tabellen.
Koblingen mellem app og webinterface
Kernen i NemRegistrering er koblingen mellem app’en og webinterfacet. Du kan indtaste eller scanne data på din scanner og straks efter se resultaterne i en tabel på webinterfacet. På samme måde kan du oprette en ny tabel og straks efter se den på din scanner.
Fuld tilpasning
Med NemRegistrering kan du skræddersy løsningen til dine behov. Du har fuld kontrol over, hvilke kolonner der skal være i dine tabeller, og hvilken type data du ønsker at indsamle.
Velegnet til sporbarhed og kvalitetskontrol
NemRegistrering er særligt egnet til processer, hvor dokumentation er afgørende. Systemet gør det let at foretage simple registreringer, der kan fungere som pålidelig dokumentation for sporbarhed, kvalitetskontrol og intern opfølgning.
Funktioner
Bestem kolonner og datatyper
- Vælg mellem forskellige kolonnetyper som tekst, tal, dato/tid, ja/nej og mere
- Tilføj de nødvendige kolonner til at registrere alle relevante oplysninger
- Kolonnenavne og rækkefølge tilpasses efter behov
Registrer data
- Registrér data direkte i tabellen via NemReg-appen på din NemScanner
- Indtast manuelt eller scan ved brug af stregkoder
- Automatisk registrerering af bruger-ID, tidsstempel og GPS-koordinater
Fuld tilpasning
- Opret så mange tabeller du har brug for til dine forskellige processer
- Hver tabel kan have sin egen unikke opsætning af kolonner og datatyper
- Opret/rediger tabeller og brugere løbende
Inspiration
Sporbarhed

Kvalitetskontrol

Nemt at komme i gang
Prøv systemet gratis i 30 dage inkl. lån af 1 stk. NemScanner.
Kvit og frit.
Kort tid efter tilmelding, får du automatisk tilsendt en e-mail med loginoplysninger.
Vi går i gang med at klargøre jeres NemScanner.
I kan nu logge ind på jeres NemRegistrering konto og begynder at oprette jeres tabeller.
NemScanner ankommer indenfor 2 hverdage.
Pris
LITE
1 bruger
Ekstra brugere 49 kr. pr. md
Felttyper
Tekster
Tal
Dato/tid
Bruger ID
Adgang via browser
Byg din egen tabel
Søg
Sorter
Datoafgræns
Download som csv eller Excel
Brugerstyring
Adgang via app
Automatisk visning af delter defineret i browser
“Husk felt” feature
Vælg tema lys/mørk
BASIS
5 brugere
Ekstra brugere 49 kr. pr. md
Felttyper
Tekster
Tal
Dato/tid
Bruger ID
GPS koordinat
Ja/Nej
Adgang via browser
Byg din egen tabel
Søg
Sorter
Datoafgræns
Download som csv eller Excel
Brugerstyring
Vise GPS koordinat på kort
Adgang via app
Automatisk visning af felter defineret i browser
“Husk felt” feature
Vælg tema lys/mørk
Tilkøb
NemScanner
249 ,- kr. pr. md.
- Leveres klar til brug med NemReg-app
- Allrisk forsikring
- Ny hardware hvert 3. år
Gratis prøveperiode
Prøv Nemregistrering + en NemScanner i 30 dage gratis!
Opret jeres konto i dag og få adgang til systemet med det samme.
- Få automatisk tilsendt loginoplysninger via e-mail
- Vi sender NemScanner senest næste hverdag
Andre softwareløsninger fra SkanCode

Lagerstyring
NemLager - selvstændigt system til beholdningsstyring
Søger du et simpelt lagerstyringsprogram uden integration til jeres ERP system? NemLager er et 100% webbaseret program, der indeholder de basale og brugervenlige funktioner, som er nødvendige for at få overblik over dit lager. Ikke mere. Ikke mindre. Alle medarbejdere kan let registrere deres aktiviteter på lageret både via scanner eller PC/bærbar. Så er lageret konstant opdateret og I slipper for at bøvle rundt med notesbøger eller Excel-ark.
Skræddersyet software
SkanCloud - kundetilpasset software løsninger til PC og Android
Kan I ikke finde et standard-program, der løser jeres behov? Så kan en skræddersyet softwareløsning være det helt rigtige for jer.
SkanCloud kan bruges som en selvstændig løsning eller tilpasses til at arbejde sammen med dine eksisterende systemer. Vi fokuserer på agil udvikling og brugercentreret design, hvilket muliggør skræddersyede løsninger gennem et intuitivt webinterface og/eller en Android-app. Vores mål er at imødekomme dine unikke behov og optimere din virksomheds processer.
