Skip to content

NemRegistrering

Sporbarhed, dokumentation og kvalitetskontrol

NemRegistrering – enkel registrering af data

NemRegistrering er en komplet løsning, hvor du hurtigt kan komme i gang med simple registreringer af data. Det er en browserbaseret løsning kombineret med en dedikeret Android-app, der gør det nemt og effektivt at opsamle data mobilt og herefter søge i, se og eksportere dine data. Du opretter selv dine tabeller og bestemmer, hvilke kolonner og datatyper der skal fremgå i tabellen.

Koblingen mellem app og webinterface

Kernen i NemRegistrering er koblingen mellem app’en og webinterfacet. Du kan indtaste eller scanne data på din scanner og straks efter se resultaterne i en tabel på webinterfacet. På samme måde kan du oprette en ny tabel og straks efter se den på din scanner.

Fuld tilpasning

Med NemRegistrering kan du skræddersy løsningen til dine behov. Du har fuld kontrol over, hvilke kolonner der skal være i dine tabeller, og hvilken type data du ønsker at indsamle.

Velegnet til sporbarhed og kvalitetskontrol

NemRegistrering er særligt egnet til processer, hvor dokumentation er afgørende. Systemet gør det let at foretage simple registreringer, der kan fungere som pålidelig dokumentation for sporbarhed, kvalitetskontrol og intern opfølgning.

Funktioner

Bestem kolonner og datatyper

  • Vælg mellem forskellige kolonnetyper som tekst, tal, dato/tid, ja/nej og mere
  • Tilføj de nødvendige kolonner til at registrere alle relevante oplysninger
  • Kolonnenavne og rækkefølge tilpasses efter behov

 

Registrer data

  • Registrér data direkte i tabellen via NemReg-appen på din NemScanner
  • Indtast manuelt eller scan ved brug af stregkoder
  • Automatisk registrerering af bruger-ID, tidsstempel og GPS-koordinater

 

Fuld tilpasning

  • Opret så mange tabeller du har brug for til dine forskellige processer
  • Hver tabel kan have sin egen unikke opsætning af kolonner og datatyper
  • Opret/rediger tabeller og brugere løbende

 

Inspiration

Sporbarhed

Nemregistreret flow 1

Kvalitetskontrol

nemregistrereing flow 2

Nemt at komme i gang

værktøj til hjaelp og support

Prøv systemet gratis i 30 dage inkl. lån af 1 stk. NemScanner.
Kvit og frit.

hjælpende hænder til import af varekartotek

Kort tid efter tilmelding, får du automatisk tilsendt en e-mail med loginoplysninger.
Vi går i gang med at klargøre jeres NemScanner.

software er parat til brug

I kan nu logge ind på jeres NemRegistrering konto og begynder at oprette jeres tabeller.
NemScanner ankommer indenfor 2 hverdage.

Pris

LITE

kr. 490pr./md.

1 bruger
Ekstra brugere 49 kr. pr. md

Felttyper
Tekster
Tal
Dato/tid
Bruger ID

Adgang via browser
Byg din egen tabel
Søg
Sorter
Datoafgræns
Download som csv eller Excel
Brugerstyring

Adgang via app
Automatisk visning af delter defineret i browser
“Husk felt” feature
Vælg tema lys/mørk

Prøv 30 dage gratis

BASIS

kr. 990pr./md.

5 brugere
Ekstra brugere 49 kr. pr. md

Felttyper
Tekster
Tal
Dato/tid
Bruger ID
GPS koordinat
Ja/Nej

Adgang via browser
Byg din egen tabel
Søg
Sorter
Datoafgræns
Download som csv eller Excel
Brugerstyring
Vise GPS koordinat på kort

Adgang via app
Automatisk visning af felter defineret i browser
“Husk felt” feature
Vælg tema lys/mørk

Prøv 30 dage gratis

Tilkøb

Unitech EA520

NemScanner

249 ,- kr. pr. md.

  • Leveres klar til brug med NemReg-app
  • Allrisk forsikring
  • Ny hardware hvert 3. år

Gratis prøveperiode

Prøv Nemregistrering + en NemScanner i 30 dage gratis!

Opret jeres konto i dag og få adgang til systemet med det samme.

  1. Få automatisk tilsendt loginoplysninger via e-mail
  2. Vi sender NemScanner senest næste hverdag

Andre softwareløsninger fra SkanCode

Computer og håndterminal der illustrere lagerstyring - NemLager

Lagerstyring

NemLager - selvstændigt system til beholdningsstyring

Søger du et simpelt lagerstyringsprogram uden integration til jeres ERP system? NemLager er et 100% webbaseret program, der indeholder de basale og brugervenlige funktioner, som er nødvendige for at få overblik over dit lager. Ikke mere. Ikke mindre. Alle medarbejdere kan let registrere deres aktiviteter på lageret både via scanner eller PC/bærbar. Så er lageret konstant opdateret og I slipper for at bøvle rundt med notesbøger eller Excel-ark.

Skræddersyet software

SkanCloud - kundetilpasset software løsninger til PC og Android

Kan I ikke finde et standard-program, der løser jeres behov? Så kan en skræddersyet softwareløsning være det helt rigtige for jer.

SkanCloud kan bruges som en selvstændig løsning eller tilpasses til at arbejde sammen med dine eksisterende systemer. Vi fokuserer på agil udvikling og brugercentreret design, hvilket muliggør skræddersyede løsninger gennem et intuitivt webinterface og/eller en Android-app. Vores mål er at imødekomme dine unikke behov og optimere din virksomheds processer.

Computer og telefon med eksempel på skræddersyet software
Har du spørgsmål til NemRegistrering?

Så kontakt Jens Peder:

jp@skancode.dk
72 22 02 11

Jens-Peder Bach Jensen Direktør SkanCode
Kurv
Back To Top