skip to Main Content

NemLager

Selvstændigt system til lagerstyring

Er der brug for et enkelt overblik over din virksomheds varelager uden en masse fikumdik og ekstra integrationer? Så har vi dækket dig ind ved at skabe NemLager.

Med NemLager kan du ved et museklik tjekke, hvad du har på lager og se, hvor tingene befinder sig. Du kan også få information om, hvem der har haft fat i varerne sidst, og hvornår der er brug for genbestilling, så I ikke løber tør for varer (igen).

NemLager er et 100% webbaseret program, der indeholder de basale og brugervenlige funktioner, som er nødvendige for at få overblik over dit lager. Ikke mere. Ikke mindre. Det er overskueligt at bruge NemLager. Du behøver ikke installere noget, og vi vejleder jer i at bruge programmet før opstart. Alle medarbejdere kan let registrere deres aktiviteter på lageret både via scanner eller PC/bærbar. Så er lageret konstant opdateret og I slipper for at bøvle rundt med notesbøger eller Excel-ark.

Nemt.

Funktioner

Tilgang/afgang

Opdatér din lagerbeholdning løbende.

Tilgang/afgang

Når du bruger tilgang/afgang-funktionen, har du hele tiden styr på, hvad der kommer ind og ud af dit lager. Du kan både benytte en scanner eller indtaste det direkte på laptop/PC. Nemt.

Historik

Se tidligere posteringer på dine varer.

Historik

Med historikfunktionen kan du se alle tidligere posteringer og ændringer på dine varer. Du kan også se, hvilken bruger der har reguleret varen og hvornår. På den måde får du skabt et overblik. Nemt.

Genbestil

Få påmindelser, når der er brug for genbestilling.

Genbestil

Du kan hurtigt se, hvilke varer der skal genbestilles. Du angiver blot et minimumsantal for en given vare og hvor mange eksemplarer, du vil genbestille. Herefter dukker varen op på genbestillingslisten, hver gang beholdningen kommer under minimum. Nemt.

Regulering

Kontrollér og tilpas dit varelager.

Regulering

Der kan være forskellige grunde til, at det faktiske lager ikke stemmer overens med din lagerbeholdning. Med reguleringsfunktionen kan du løbende sikre, at dit varelager stemmer. Funktionen benyttes også ved optælling. Nemt.

Lagerværdi

Se den samlede lagerværdi.

Lagerværdi

Med lagerværdifunktionen har du hele tiden overblik over den samlede lagerværdi af jeres beholdning, så regnskabet stemmer. Det gør det også lidt lettere, når revisoren skal have lagerlisten til årsregnskabet. Nemt.

Support

Gratis support via e-mail eller telefon.

Support

 Vi sidder klar til at besvare alle spørgsmål, du kunne sidde med, for at gøre NemLager endnu nemmere for dig. Nemt.

Nemt at komme i gang

Klar

Vi opretter brugere til jer og giver en introduktion. Programmet er webbaseret, så der er ikke behov for IT-installationer.

Parat

Vi hjælper med at importere jeres varekartotek, så I kommer hurtigt i gang.

Start

Herefter er i klar til at begynde at styre jeres lagerbeholdning. Vi står selvfølgelig til rådighed med support.

Pris

NemLager WEB basis
449
md.
  • Daglig backup
  • Hosting
  • 1 firmalicens / 10 brugere
  • 10.000 posteringer
  • 20.000 varenumre
  • Support via e-mail og telefon

 

Opstartsgebyr: 2.399,- DKK

  • Oprettelse – 1 bruger m/ adgangskode
  • Import af varekartotek via Excel
  • Online opstartskursus (1 time)

Populære tilkøb

Android App
79
md. pr. enhed
Android Håndterminal

 

Newland MT67, komplet kit 
Enhedspris DKK 4.990,- /stk.

 

Printer + labels

 


TSC DA220

DKK 1.935,- /stk.


Labels

Pris afhænger af størrelse

Priseksempel på NemLager løsning

Engangsudgifter

Håndterminal

Opstartsgebyr

4.790

2.399

Total: 

DKK 7.189 ,-

Løbende udgifter

NemLager WEB Basis

NemLager Android App

Pr. år.  5.388

 

Pr. år.  948

Total: 

DKK 6.336 ,-

Total pris

Engangs omkostninger

Løbende omkostninger

7.189

 

Pr. år. 6.336

Total 1 år:

Total 2 år:

DKK 13.525 ,-

DKK 6.336 ,-

Gratis demo

Book en Gratis Demo

Udfyld formularen og find ud af, hvor nemt beholdningsstyring kan være.

Demoen inkluderer blandt andet:

  • Præsentation af NemLager
  • Gennemgang af funktioner
  • Gratis prøveadgang i 14 dage

Vi glæder os til at vise dig NemLager.

    Oftest stillede spørgsmål

    Vi har ikke mærket vores lager op med stregkoder, hvad gør vi?

    Hvis i ønsker at have lokation på hvor i ligger jeres varer, kan vi hjælpe med at printe labels til at mærke lageret op med. Det er også muligt at købe en printer og etiketter og selv stå for udskriften. Vi anbefaler dog at tage dialogen med os såfremt i ønsker at printe selv så der undgåes at lave fejl.

    Indeholder NemLager et kunde og leverandørkartotek?

    Nej – NemLager indeholder hverken kundekartotek eller leverandørkartotek. Såfremt man behøver det, vil der dog være mulighed for at vælge forskellige “Konto / Sagsnr.” ved afgang af varer så man kan se, hvilken “konto” ens varer er udskrevet til.

    Behøves jeg at bruge en håndterminal for at benytte NemLager?

    Nej – NemLager er et webbaseret program og du kan derfor tilgå det via en browser på din PC. Dette åbner muligheden for enten at taste manuelt ind i systemet eller benytte en håndscanner til at scanne din varer. Det kan være en fordel at bruge håndterminaler da det tillader at man er mere “mobil”.

    Kan NemLager integrerer med vores økonomi system?

    Vi har sørget for at holde NemLager så simpelt så muligt – vi integrerer derfor IKKE til økonomi systemer. Der er altid mulighed for manuelt at eksportere lister/søgninger af varer via CSV, Excel eller PDF fil. Står du med behovet om at integrerer til jeres nuværende system kan du læse mere om vores SkanCloud løsning eller kontakte os på 72 22 02 11.

    Har du spørgsmål til NemLager?

    Så kontakt Mads:

    mk@skancode.dk
    72 22 02 11

    Close search

    Cart

    Back To Top